Kako spriječiti ispadanje kose?

Ispadanje kose može biti simptom ozbiljnijeg problema

Iako se svim snagama trudimo voditi zdrave i praktične živote, ne možemo izbjeći probleme na koje nailazimo zbog raznih vanjskih faktora. Primjeri su manjak nutritivne vrijednosti hrane koju jedemo, manjak vježbanja i slične aktivnosti, ali i stres kojeg danas zaista ne možemo izbjeći.

Čak trećina stanovništva se susretne s ovim problemom u nekom periodu života, neki u manjim oblicima, a neki u većim i kompliciranijim. Potpuno je normalno ispadanje kose do 10-20 vlasi svakodnevno, ali nije normalno da gubimo velike količine kose, pogotovo ako je isto područje.

Zašto ispada kosa?

Proces starenja, pubertet i menopauza dijelovi su našeg života koji jako često uzrokuju ispadanje kose. Radi se o disbalansu hormona koje proizvode naše spolne žlijezde, ali i naše štitnjače. 

Ispadanje kose može biti rezultat krive prehrane
Ispadanje kose kod žena

Genetika i prehrana utječu na ispadanje kose

Genetika također igra poprilično veliku ulogu i zato je ćelavost kod muškaraca nasljedna. U trenucima kad smo pod velikim emocionalnim stresom također možemo biti izloženi ovom problemu.

Ako znate da vaša prehrana nije bas balansirana, možda biste trebali početi unositi vise željeza ili cinka. Znat ćete da ispadanje kose može biti rezultat krive prehrane, ako su vam i nokti i koža loše kvalitete. Morate unositi dovoljno tekućine i jesti hranu koja je bogata željezom, vitaminima B, A i C. Bjelančevine isto nisu naodmet – jedite ribu, meso i jaja.

Ispadanje kose može biti simptom ozbiljnijeg problema

Veoma je važno da u slučaju da primijetite ispadanje kose, provjerite radi li se o nekom ozbiljnijem problemu. Gubljenje kose može biti simptom alopecije ili neke ozbiljnije bolesti.

Prevencija ispadanja kose

Ako ispadanje kose pokušavate riješiti s kemikalijama i raznim tretmanima koji su toksični, nećete baš postići neke fenomenalne rezultate. Najbolje bi bilo kad biste se mogli okrenuti nekoj prirodnoj alternativi koja će vašu kosu ojačati bez da našteti vašem tijelu. Jednostavne alternative su:

  • prirodni maslaci
  • kokosovo ulje
  • kakaovo ulje
  • ulje shema

Masne kiseline poprilično dobro hidratiziraju kosu. Možete nanijeti maslac nakon šamponiranja, a možete i kao balzam koji treba masirati u rukama prije no što se nanese i onda ispere s kose. Između ostalog, vrlo je korisno masirati vlasište. Nemojte biti agresivni jer tako možete samo pogoršati situaciju, ali je zgodno stimulirati krvotok koji se odvija u tjemenu.

Kolagen u prahu i MSM

Ako želite na svojoj kosi raditi intenzivnije i pružiti joj ubrzani rast i razvoj, investirajte u kolagen u prahu. Kolagen gubimo procesom starenja pa ga zato moramo nadoknaditi. Možete kupiti i MSM, mineral koji je zapravo određeni oblik sumpora. Najbolje je investirati u prirodne vitamine za kosu koji sadrže idealan omjer svih tih sastojaka!

Slične objave: